vrijdag 1 augustus 2014

Kruiklamp

Pas een mooie bollamp gescoord bij de kringloop. De kleur was niet wat ikwil maar daar is wel wat aan te doen. Daar kijk ik doorheen. Eerst heb ik 2 keer een raffia touw met een lijmpistool er omheen geplakt.
Toen de hele bol ingewreven..lekker kliederen met de allesvuller. Boven de touwen heb ik meer gedept en eronder wat gladder gewreven. Laten drogen. Toen geverfd met een restje wallprimer dat ik overgehouden had van de woonkamer kleur soft taupe van P & O.
Toen dat droog was helemaal ingewreven met koffieprut en toen meteen nat sponsje met old romance krijtverf eroverheen. Toen was het al meer zo ik hem graag zag. Ik wou hem nog iets vuiler maar weet niet goed hoe, dus laat hem eerst maar zo.
En zo is die dan nu.....
De kleur is lichter dan de werkelijkheid, krijg niet zo goed op de foto met mijn mobiel.
Zo heb je voor 5 euro bij de kringloop en wat restjes verf een nieuwe lamp. De kap had ik al.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Karla,
    Leuk dat je mee doet met mijn give-away.
    Ik heb je gelijk even opgezocht en zie dat je al een blog hebt!
    Ik ga me gelijk bij jouw aanmelden.
    Je moet niet twijfelen, alle begin is moeilijk. Heb ik ook gehad, en twijfel ook soms nog wel.....
    Wat je laat zien is wel heel goed geslaagd! Ik vind het juist leuk om te zien hoe iedereen zijn eigen stempel op het interieur drukt.
    Heel veel succes met je blog en misschien heb je geluk en win je de give-away :)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karla wat leuk dat je een berichtje hebt achtergelaten op mijn blog! Je hebt een leuke blog! En je lamp is mooi geworden! Ik heb ook een keer een lamp bewerkt (http://thofhuisje.blogspot.nl/2014/09/lamp-bewerkt-met-oa-boetseermateriaal.html?m=1) ben benieuwd naar wat nog gaat volgen!
    Dus ik ga je volgen hoor!
    Liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen